lauantai 5. marraskuuta 2011

Ajan käyttöä

Mulla on tällä viikolla ollu töitä ihan älyttömästi. Tunteja on tullu tehtyä 46 tavallisen 40 tunnin sijasta. Toki toi 6 ylimäärästä tuntia ei vaikuta kovin pahalta.
MUTTA toi 49 tuntia on tehty 6 päivän ja 9 eri vuoron aikana. Joten kun noihin työtunteihin lisää 18 puolen tunnin työmatkaa, niin aikaa ei sitten oikeen mihinkään enää jää.

Tällä viikolla olen 144 tunnista (6päivää) käyttänyt 55 tuntia töihin ja työmatkoihin, 47 tuntia nukkumiseen ja 9 tuntia opiskeluun. Siitä jää jäljelle jäävästä 33 tunnista 2 tuntia meni salille, 2 tuntia kaverin kanssa oleskeluun, 2 tuntia ylimääräisiin bussimatkoihin, miehen kanssa oleskeluun aikaa on tullut käytettyä 10, josta puolet tänään. Ja tätä päivää on nyt jäljellä vähän vajaa 1,5 tuntia.

Nyt jäljelle jää 15,5 tuntia, joka on 2, 5 tuntia aikaa yhdelle päivälle.
Noi ajat on sitten käytetty suihkuihin, syömiseen, hierojalla käyntiin, siivoamiseen, postissa käyntiin ja joulu juttujen miettimiseen. Tietenki oon kans ehtiny vähän istumaan koneella.

Tän kun oon nyt kirjottanu aloin miettimään et miten mulla on silti voinu olla iltasin aikaa tylsistyä?

Tämmöstä tänään siis... Eipä mulla muuta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti