tiistai 15. marraskuuta 2011

Mun huone

Mun on ollu jo kauan tarkotus laittaa tänne kuvia mun huoneesta mut en oo vaan millään saanu aikaseks otettuu kuvii missä mun huone näyttäis edes suht siistiltä :D

Tänään kun tuli uudet lakanat postissa ja vaihdoin ne sänkyyn niin päätin että otanpa tässä nyt samalla ne kuvat :D



Tommoset lakanat tuli tosiaan tänään Ellokselta. Ja kuvassa on mun erittäin rasittava natiseva ja romahtamaisillaan oleva sänky :D



Mun oma nörötys nurkka :D Eli siis työpöytä ja kirjahylly :D Ja just ja just tilaa liikkua tolla tuolilla :D



Halusin mun värikkäät klemmarit ja nastat esille joten ne on nyt lasipurkeissa pöydällä.



Kirjahyllystä löytyy kirjojen lisäks koriste krääsää, viiniä ja vitamiini purkit.



Mun ihana tietokone ja vahvistin <3



Ja sovitusnukke heti pöydän vieressä.



Mun vanhan pöydän taso on nyt kaapistoja vasten ja saa toimia pienehkönä ilmotustauluna :D



Lipaston pääl on lehtiä, korut ja vähän lisää koriste krääsää :D



Vaatekaapit joissa roikkuu seinäkalenteri, joku koriste käärö, kaverin antama t-paita ja mun takki :D



Ja viimesessä huoneen nurkassa onkin sitten mun pappan vanha nojatuoli ja kitara. Ei tossa tuolilla ikinä kukaan istu mut se on pakko olla esillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti