torstai 12. tammikuuta 2012

Lääkärissä...

Mulla on ollut jo ikuisuuden ongelmia mun sykkeen kanssa.
Se on ollu normaalia korkeempi jo noin 12-vuotiaasta saakka. Eli nyt 8 vuotta.
Oon useaan kertaan asiasta maininnu lääkäreille ja terveydenhoitajille.
Kukaan ei kuitenkaan oo ikinä tehny asialle mitään.

Nyt kun kävin viimeks lääkärissä kun mun päähän tipahti viinipulloja niin mainitsin asiasta mun omalääkärille. Se varas mulle ajan ja käski mut labroihin ennen sitä.

Kävin labroissa viime viikolla maanantaina, eli viikkoa ennen varattua lääkäri aikaa.
Maanantaina piti olla lääkäri aika sitten klo 13. Kun sitten pääsin sinne vihdoin työpäivän jälkeen (pääsin töistä 10min ennen aikaa vaikka piti päästä klo 12) niin mulle ilmotettiin että mun lääkäri on kipeenä että menin sinne turhaan. Sain sitten uuden ajan sinne täks aamuks klo 8.30.

Labroista ei selvinny muuta kun että mun leposyke on 96.
Kilpirauhas arvot ja kaikki muutkin arvot oli ihan normaalit.
Sen sykkeen lisäks sitten selvis että mulla on liikalyöntejä, eli sydän sillon tällön lyö kerran liikaa (kahden lyönnin sijasta kolme), että mulla on normaalia alhasempi verenpaine, eli en ees voi ottaa mitään sykettä alentavia lääkkeitä ku ne laskee sillon myös verenpainetta, että mulla on normaalia suurempi kilpirauhanen, jota tutkitaan ehkä lisää myöhemmin, ja että mulla on ihmeellistä närästystä joka aiheuttaa puristavan tunteen rintakehän ympärille.

Lääkäri laitto sitten mulle lähetteen Mehiläiseen että saan hakea sieltä kannettavan ekg-laitteen vuorokaudeks. Haen sen varmaankin ens viikon tiistaina kun sen vuorokauden aikana pitäis saada sihen normaali työpäivä, treeni ja rentoutuminen.

Jos siitä ei selvii mitään ni sitten katotaan sydäntä ultraäänellä ja jos siitäkään ei näy mitään niin sitten aletaan tutkimaan kilpirauhasta.

Nyt on kauhee miettiminen et mitä helvettiä?!

Menin yhden ongelman kanssa lääkäriin ja tulen sielt takasin tietäen neljä ongelmaa enemmän... Kiva...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti