lauantai 24. maaliskuuta 2012

Bob

Menin eilen illalla kaverin luo istumaan iltaa ja syömään :D
Kaveri teki kasvispitsaa joka oli mun ensimmäinen kasvispitsa ja ihan älyttömän hyvää :) Sen lisäks kaveri oli tehny päärynäpiirakkaa jonka se joutu tekee uusiks koska oli tehny ensimmäisen mantelimaitoon ja mä en voinu syödä sitä :D Normimaitoon tehty piirakka oli todella hyvää (vaikkakin sihen tuli puoleen piirakkaan banaania) ja kaveri antoki sitä mulle mukaan.
Kaveri teki hyviä drinkkejä muutamat ja juotti mulle melkeen puol pulloa hirvittävintä litkua ikinä, nimittäin ufo shotteja. Lähdettiin puol kymmenen aikaan kohti keskustaa ja baareja :D Mentiin ensin yksille istumaan ja odottamaan että tanssipaikat aukee. Ja meiän oli tarkotus mennä tanssipaikkaan ennen klo 23 koska olis päässy ilmaseks, mut myöhästyttiin just minuutilla ni piti maksaa 5€ sisälle -.-
Istuskeltiin ensin jonkun aikaa ja mentiin puolen yön aikaan tanssilattialle kun sinne ilmesty yhtäkkiä muitakin kavereita. Tanssittiin kahteen asti ja lähdettiin takasin kaverin luo. Mentiin nukkumaan kolmen aikaan kun oli laitettu mulle peti ja kaveri oli syöny.
Mä sainkin sitten herätä kuuden aikaan aamulla kun kaverin kissat alko leikkii ja hyppi mun päällä :D
Ne juoksenteli vuorotellen mun päältä.

Tässä on yks niistä ihanuuksista. Tämä on Bob



Hän rakasti olla sylissä pallutettavana :)

Nukuin sit kyllä muuten viel muutaman tunnin kunnes kaverin toinen kissa tuli mun viereen ja kurnasi siinä niin kovaan ääneen et heräsin :D

Hilluin sitten kaverin luona kahteen asti häiriköimässä ennen ku jaksoin lähtee kotiin :D

Nyt kotona oonki sit vaan löhönny :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti