tiistai 16. huhtikuuta 2013

100 asiaa

1. Mulla on oikeesti maantienharmaat hiukset
2. Mutta punainen sopii paljon paremmin mulle 
3. Vihaan hiuksiani tällä hetkellä, koska ne on todella kuivat.
4. Rakastan mun ihanaa kissaa Bobia.
5. Asun ekaa kertaa yksin, vaikka muutin äidin luota pois jo 17-vuotiaana
6. Ja kohta jo muutan kämppään, johon tulee mukana kämppis
7. En meinaan osaa asua yksin.
8. 
9. .
10. Katoin just Burleski -leffan.
11. Ja tällä hetkellä katon dokumenttia naisista joilla on isot rinnat
12. Ja mietiskelen että tollasta mun elämä on.
13. Ja pitäisi mennä ostamaan uudet liivit.
14. Mutten halua koska niillä on hintaa todella paljon.
15. Stressaan tällä hetkellä jotain ja mussutan jatkuvasti karkkia.
16. Mun pitäis siivota
17. Ja alkaa pakkaamaan.
18. Koska kahden viikon päästä pitäisi muuttaa.
19. J tulee kahden viikon päästä taas tänne.
20. Ja saadaan viettää melkeen koko Vappu viikko yhdessä.
21. J ja ihana ystäväni V on myös päättänyt etten saa muutossa kantaa mitään.
22. Koska luulevat että loukkaan itteni.
23. Se kyllä on hyvin todennäkoistä.
24. Jätkät saa sitten keskenään kantaa kamat.
25. Pitäis mennä nukkumaan, mut ei kiinnosta.
26. Haluan lisää karkkia.
27. Olin just pisimmän ajan sinkkuna sen jälkeen kun aloitin seurustelun.
28. Jopa melkeen 10kuukautta.
29. Ja oon nyt ekaa kertaa etäsuhteessa.
30. Tämä on mun kolmas parisuhde.
31. Oon seurustellu yhteensä yli 6 vuotta.
32. Siitä ajasta oon puolet ollu avovaimo.
33. Tykkään pelata Wordziä ja biljardia Aapelissa.
34. Osaan tehdä montaa asiaa samaan aikaan.
35. Tällä hetkellä kirjoitan tätä, pelaan, katson leffaa ja kudon.
36. Tykkään kutoa.
37. Teen tällä hetkellä pipoa.
38. Pitäisi kutoa säärystimetki.
39. Mun kissa istuu tällä hetkellä matkalaukussa.
40. Piti testata tänään miten paljon kyseiseen laukkuun mahtuu vaatteita.
41. Mutta se unohtui.
42. Mulla on 12 päivän päästä synttärit.
43. Menen laivalle tyttöjen kanssa.
44. Ja luultavasti loukkaan itseni siellä.
45. Niin kun aina.
46. Pitäisi ennen reissua mennä ostamaan hiusväriä ja värjätä hiukset.
47. En kyllä vielä tiedä että ostanko shokkiväriä vai normiväriä.
48. Tai sitten voisin käyttää kaapissa olevan hennavärin jämät.
49. Mulla on sellainen olo että mun kämpässä asuu mies.
50. Koska J jätti saippuansa tänne.
51. Mulle tuli äsken mieleen että voisin tehdä tuohon laukkuun kissalle pedin uuteen kämppään.
52. Pääsen tänään illalla kirjoittamaan vuokrasopimukset uudesta kämpästäni.
53. Odotan sinne muuttoa ihan innolla.
54. Saan huoneeseeni luultavasti pinkin vaaterekin.
55. Olen sellaista kaipaillut jo aika kauan.
56. Tulen täyttämään uuden huoneeni seinät muistoilla.
57. Haaveilen matkasta New Yorkiin.
58. Mahdollisesti jo loppu vuodesta.
59. Haluaisin myös muuttaa Nykiin joskus. 
60. En halua ikinä naimisiin.
61. Tai niin ainakin luulin.
62. Jonkin aikaa on kyllä ollut sellainen olo että voisihan sitä mennäkkin jos on kiva mies.
63. Tähän ajatukseen ei ole vaikuttanut J.
64. Tietääkseni.
65. Haluan joskus lapsia, ainaki pari.
66. Ja haluan asua maalla.
67. Jos siis pitää asua Suomessa.
68. Todellisuudessa vihaan kaupungissa asumista.
69. Pitäisi laittaa tavaraa myyntiin.
70. Ehkä muistan tehdä sen tänään. 
71. Pitäisi myös leipoa muffinsseja.
72. Lupasin viedä niitä V:lle.
73. Mun piti tehdä niitä jo viikonloppuna J:lle.
74. Mutta ei ollut maitoa.
75. Koska unohdettiin ostaa.
76. Pitäisi oikeasti mennä nukkumaan.
77. Mutta ei väsytä yhtään.
78. Tai ehkä vähän.
79. Kissakin tuli jo nukkumaan.
80. Mun pitäisi mennä ostamaan joku spray maali.
81. En halua valkoisia koristeita valkoista seinää vasten.
82. 9 ihmistä on tykännyt muuttuneesta parisuhde statuksestani.
83. Heistä viiteen olen tutustunut exäni kautta.
84. Ja kaksi heistä on nettituttuja.
85. Uusi työni alkaa virallisesti 1.6.
86. Todellisuudessa 3.5.
87. Kesäkuussa pääsee heti työn kautta festareille.
88. Mun mielestä on ihanaa ku mun kaveri soittelee mulle kun näkee jonkun vanhan tutun.
89. Muistan kerran kaverin soittaneen, kun häntä vastaan käveli hyvännäköinen mies joka flirttaili. Yhtäkkiä kaveri lopetti puhelun ja sanoi soittavansa kohta uudelleen.
90. Kun kaveri soitti uudelleen, hän kertoi että kyseinen mies oli tullut takaisin ja pyytänyt kaveriani treffeille.
91. Ihan mahtavaa kun mulle soitetaan ensimmäisenä tollasissa tilanteissa.
92. Kumpa muutkin soittelis.
93. Mulla on aina hauskaa V:n kanssa.
94. Se mies saa mut nauramaan, oli tilanne mikä hyvänsä.
95. Mulla ei ole toista samanlaista ystävää.
96. Rakastan keinumista.
97. Se rauhottaa mun ADHD oireita.
98. Eli saan luvan kanssa keinua.
99. Mua sanotaan hulluks kissanaiseks.
100. Ja tulenkin hankkimaan lisää kissoja Bobin kaveriksi kun sihen on mahdollisuus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti