lauantai 4. toukokuuta 2013

Päivä 3 - Minun vanhempani

Mulla on ollut mun äidin kanssa vähän vaikee suhde ennen ku muutin pois kotoa.
Lapsena mun pikkusisko oli aina meidän äidin lellikki ja mä jäin aika paljon kaikesta ulkopuolelle.
Teininä sitten olin tosi huonoissa väleissä äitini kanssa monestakin syystä.
Yks syistä oli se että hengailin paljon sellasten ihmisten kanssa joista meiän äiti ei välttämättä tykännyt.
Toinen suurimmista syistä taisi olla se että muistutan erittäin paljon meidän isää ja äiti ei varmaan kauheesti muistutuksia asiasta kaivannut eron jälkeen.
Vähän ennen ku muutin pois kotoa alettiin äitin kanssa käymään uimassa kerran pari viikossa ja juteltiin ja alettiin olemaan enemmän yhdessä kun aikuistuin.
Omilleni muuton jälkeen oon ollut äitin kanssa aikalailla tosi hyvissä väleissä.
Ei oo mitään ihme riitoja tullu mistään  ja muutenkaan ei oo tainnu mitään ongelmia ollu.


Iskän kanssa oon ollu aikalailla aina hyvissä väleissä.
Lapsena olin aina iskän tyttö ja olin meiän iskän kanssa paljon.
Kerran rakennettiin leikkimökkikin kahdestaan.
Mitä vanhemmaks oon tullut ni sitä vähemmän tulee oltua yhteyksissä iskään ja nyt on tullu huomattua että pikkusiskosta on tullu senkin lellikki ku se on muhun verrattuna aika uusavuton.


Eli siis suht hyvissä väleissä molempiin vanhempiin nykyään.

Enpä tähän jaksa alkaa avautua kun voisi niin paljon enemmänkin kirjottaa mutta kello on paljon ja haluan nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti