maanantai 17. lokakuuta 2011

Are you loving the pain, loving the pain?

Tänään on käytetty aika vähän turhan tehokkaasti.
Aamulla menin kasiks töihin, josta kyllä pääsin jo vähän yli 12. Sieltä sitten mahdollisimman nopeesti kotiin. Kotona pakkasin yhden vaatepaketin ja kävin suihkussa. Ja myöhästyin bussista millä piti lähteä. Menin sitten seuraavalla bussilla viemään pakettia postiin, kaveri tuli vastaan kun oli töissä siinä vieressä.
Siitä lähdettii Turun keskustaan.

Ensimmäisenä suunnattiin Ninjaan taas.
Näin siellä viimeks kivoja sormuksia ja päätin nyt mennä ostamaan mulle ja miehelle sellaset.


Tämmöset tuli ostettua.


Pitää vielä selventää niille jotka ei tiedä, me ei menty kihloihin. Ostin muuten vaan meille samanlaiset sormukset.

Ninjasta suunnattiin Eurokankaaseen hakemaan mulle kangasta yöhousuihin. Sitä tulikin ostettua "jämäpala" eli sitä tuli noin 1,5x4m pala. Heh :D Vähän liikaa mut kyllä siitä jotain keksii.

Sen jälkeen käytiin Hesellä syömässä ja siitä molemmat lähdettiin kotiin.

Olin kotona vajaa kaks tuntia ja lähdin takasin töihin.

Piti olla tunti töissä illalla mutta jotenki jännästi se taas kerran venyi ylimääräsellä puolella tunnilla.

Selviydyin kotiin vähän kasin jälkeen ja sen jälkeen en oo noussu kertaakaan täst tuolistani :D Ja suurimman osan ajasta oon kirjottanu tätä :D

Koht nukkumaan.

Ja tosiaan tuo otsikko tulee niistä mun uusista kengistä. Ne on IHANAT ja täydelliset jalassa PAITSI että ne vähän hinkkaa pikkuvarpaitten ulkosivuun kun ne ei oo muotoutunu jalkaan vielä. Joten rakastan uusia kenkiäni vaikka niiden kanssa kävely on vielä tuskaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti