torstai 20. lokakuuta 2011

Kengät = Rakkaus

Sain vihdoin kaks viikkoa sitten huuto.netistä ostamani kenkäpaketin. Maksoin näistä yhteensä postikuluineen vain 67€.
Valitettavasti yksi kenkäpari jouduttiin vaihtamaan koska myyjä oli kadottanut yhden kengän paketista ja valitettavasti myös kengät eivät olleen läheskään niin hyvässä kunnossa kuin kuvaus antoi ymmärtää.
Vain kahdet jäävät mulle koska yhdet on kamalat (jotka myyjä vaihtoi), yhdet eivät mene jalkaan, yhdet on huonot jalassa eikä mun tyyliä ja yhdet on liian isot.

Tässä nyt niitä kenkiä.


Nämä on ihanat kengät ja syy miksi paketin ostin. Ovat mustaa keinonahkaa joissa on todella, todella kapeat korot :D Näillä pitääkin sitten opetella kävelemään. Näissä oli kyllä sisäreunoissa naarmuja ja toiseen kenkään oli tullut jonkun muun kengän korosta painauma kun myyjä oli paketoinut kengät vain muovipussiin ihan sekaisin ilman mitään suojausta.



Nämä pinkit korkkarit jäävät myös mulle. Mokkaa ovat ja mokka on edellisen omistajan jäljiltä kamalassa kunnossa. Ilmoitukseen oli kirjoittanut näiden olevan erinomaisessa kunnossa. Mutta kuitenkin jopa mieheni tiesi ettei mokan kuulu olla tollasta karheeta ja täynnä pientä nukkaa.



Nämä olisin säästänyt jos olisivat menneet jalkaan. Mutta kun on pirun korkea jalkapöytä niin ei...



Nämä olivat mulle epämukavat jalassa kun on myös leveä jalka. Ja jotenkin toi nilkan ympärillä oleva leveä kuminauha on outo ja epämiellyttävän tuntuinen ja näköinen.



Nämä on mun mielestä kamalat. En tykkää yhtään. Eli siis myyntiin.



Nämä olivat liian isot. Valitettavasti.


Tässä vielä linkki jos joku haluaa ostaa:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti