maanantai 27. helmikuuta 2012

Kiirettä..

Mulla on ollu kunnon kiire viikko viime viikolla. Oikeestaan se alko jo sitä edellisel viikolla sunnuntaina.
Sunnuntaina (19.2) mulla oli työvuoro normaalista poiketen, sillon jaksoinki sen jälkeen käydä kirjottamas siskon vanhoista täällä.

Maanantaina menin jo 6.45 töihin (normaalisti siis alkaa 8.00) ja jouduin olemaan siellä kolmeen asti. Enkä jaksanu tehdä sen jälkeen enää mitään.
Tiistaina pääsin töistä 14.30 ja menin sieltä suoraan kauheella kiireellä salille, kun oli 15.00 pt tunti. En tiistainakaan jaksanu tehdä enää mitään muuta.
Keskiviikkona olin kolmeen asti töissä. Työaikana kävin vähän salaa Tiimarissa penkojaisissa ja ostin kassillisen tavaraa vitosella. Tässä sitä tavaraa:













Lisäks kävin illalla hierojalla :)

Torstaina olin töissä kolmeen asti ja menin siitä suoraan kaupungille kaverin kanssa. Täytettiin yhdistys papereita ja käytiin kahvilla ja shoppailemassa :)
Perjantaina olin töissä ja en tehny kai muuta :D
Lauantaina olin taas töissä. Sit kolmen aikaan tuli kutsu kaverin "esitupareihin". Menin sinne puol seittemän aikaan :) Istuskeltiin siellä vähän reilu kymmeneen asti ja sit lähdettiin tanssimaan :)
Sunnuntain vietin kotona koko päivän :)
Tänään olin taas normisti töissä kahteen, sit kokkailin kotona lasagnea ja jauhelihakastiketta. Sit siivoilin vaatekaappia :D Eli järjestin kengät :D

Oltiin edellis viikon lauantaina kirppiksellä käymässä ja tehtiin täydellinen löytö :)
Nimittäin tämän:




Ihana punainen nahkainen matkalaukku. Toimii tällä hetkellä sekä kangasvarastona ja yöpöytänä :D

2 kommenttia:

  1. ihana toi matkalaukku! miks mä en tee koskaan noin hyviä löytöjä!?:D

    VastaaPoista
  2. Harvemmin sitä itekkään tulee tehtyy tollasii löytöjä. Ja enhän mä olis tota varmaan ite ees huomannu mut mies totes et toi olis mulle hyvä :D

    VastaaPoista