sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Wanhat



Torstaina oli pikkusiskon Wanhat.
Lähdin töistä jo yhdeltä että oon valmis ajoissa kun äiti hakee.
Olin vähän ennen puol kahta kotona mut pääsin alottaa valmistelut vast kahdelta.
Piti meinaan korjata miehen mammalle, joka on meillä, digiboksi mikä oli pimahtanu keskiviikko illal.
Ensimmäisenä kävin suihkussa, sitten piti kuivata hiukset ja laittaa lämpörullat päähän et saa kiharat. Sillä välin ku laitoin rullia päähän mulle tehtiin ruokaa.
Söin sitten siinä samalla ku odottelin että rullat jäähtyy.
Sit ku olin saanu rullat pois päästä pääsin toteemaan et nyt tulee kiire :D Kello tais olla sillon 15.10 ja kyyti tuli 15.30 ja hiukset vaan oli ja piti pukee ja meikata :D
Kaivoin sitten vaatteet kiireellä esille ja vedin päälle. Heitin hiukset jotenki nätisti ja laitoin pikkusiskon joululahjaks antaman hiuskoristeen päähän. Meikit heitin laukkuun ja nappasin kameran ja lähdin menee.

Kun äiti haki niin mentiin ensimmäisenä hakemaan siskoa meikist ja kampauksest. Siitä sitten äitin luo pukemaan siskoa. Vedettiin mekko siskon päälle ja samalla kun äiti kiristi mekkoa selästä pikkusisko laitto mun hiuksia vähän paremmin ja tunki kilon lakkaa niihin :D
Siskon poikaystävä tuli kans sinne ja sillä välin kun sen paitaa silitettiin mä ehtisin äkkiä meikkaa.

Sit lähdettiinki siitä kohti Turun linnaa :)
Jätettiin sisko ja sen poikaystävä sinne ja mentiin äitin kanssa satamaan kahville.
Siellä soittelin iskän kanssa siitä että miten se pääsee paikalle kun mulla oli sen lippu ja sovittiin että mä menen sitä vastaan kun se tulee paikalle.

Mentiin äitin kanssa juhlapaikalle joskus puol seittemän aikaan ja todettiin ettei sinne ees mitään lippua tarvii :D
Mentiin sitten vaan istuskelemaan ohjatuille paikoille ja odotettiin iskää paikalle.
Se tuliki sitten vähän sen jälkeen sinne. Eikä tarvinnu mennä vastaan :D

Vähän seittemän jälkeen alko tanssit ja pikkusisko oli niin kaunis et meinasin alkaa itkee.
Kuvailtiin siinä kauheella tohinalla kaikki tanssit ja siinä tohinassa menin sitten liukastumaan korkkareissani ja kaaduin. Onneks tanssijat ei huomannu ja ei kovin moni katsojakaan :D

Kun tanssit loppu jäätiin kuvailemaan siskoa vähäks aikaa linnaan ja siitä mentiin taas äitin luo ottamaan mekkoa pois. Sielläki otettiin muutama kuva ensin.
Siitä sitten äiti heitti mut keskustaan ja menin viemään siskoa kotiin.

Muutama mun ottama kuva viel...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti