maanantai 2. huhtikuuta 2012

Armotonta biletystä

Olin lauantaina kaverin kanssa viihteellä.

Meillä ehti illan suunnitelmat muuttumaan moneen otteeseen. Viimesen kerran 10min ennen ku lähdin kaupunkiin :D
Ennen lähtöä suunnitelma oli että mentäisiin mun kaverin kaverin luo etkoille, mut sit sielt oliki tullu ilmotus että sinne ei haluta tuntemattomia joten meiän suunnitelma muuttu sihen että etkot pidettiinkin meillä.
Menin sitten vaan kaveria vastaan kaupunkiin. Kierrettiin uus Hansa ja lähdettiin meille.
Meillä mussutettiin kaverin tuomia nachoja ja salsaa (jota onnistuin tyylikkäänsti tiputtamaan keskelle mun mekon helmaa -.-'  sain sen onneks pois niin nopeesti ettei jääny jälkee), juotiin vähän pohjia ja juteltiin.

Lähdettiin Turkuun puol kymmeneltä mikä oli hyvä aika koska ehdittiin Klubille ajoissa (kun sisäänpääsy oli vielä 3€), juotiin siellä yhdet ja ehdittiin vielä Forteen ennen 23 et pääsi ilmaseks sisälle.
Kun lähdettiin puolen yön aikaan takasin Klubille oltiin siinä kunnossa että unohdettiin ottaa leimat Fortesta :D Tajuttiin se onneks siinä Forten edessä ja käytiin kysymässä portsarilta että päästääkö vielä sisälle ku unohdettiin ottaa leimat. No portsari lupas muistaa meidät koska mun kaverilla oli kaks laukkua ja mulla vaan yks (naureskeli sitä kun mentiin sinne) :D
Klubilla oli hieman heikko meininki joten lähdettiin heti takasin Forteen :D
Siellä tulikin sitten mun kavereita vastaan ja tanssittiin niiden kanssa jonkun aikaa.
Sitten jotenkin eksyttiin ihan toiselle puolelle tanssilattiaa ja jotkut jätkät alko tanssii meiän kans :D
Oli ihan kivaa, muuten ku että se jätkä kenen kanssa tanssin puri mua korvaan ja kaato puolet drinkistään mun päälle...
Lähdettiin viimesellä bussilla kaverin luo. Siellä kaivettiin mulle patja esille ja istuttiin keittiön lattialla ku kaveri söi :D
Sit painuttiinki nukkumaan :D

Heräsin puol kymmenen aikaan ku kaverin kissa nuoleskeli mun kainaloo :D Oli ehkä erikoisin herätys ikinä :D
Kokkailtiin kaverin ja sen miehen kans jotain ihme mössöä, riisiä ja salaattia ja mussutettiin ruoat naamaan :D
Sen jälkeen yritin saada itestäni ihmisen näkösen :D Haastavaa :D
Lähdin kaverin luota puol yhdeltä kun piti ehtiä yhden bussiin kun menin sieltä suoraan toisen kaverin luo.
Toisen kaverin luo saikin sitten kävellä jonkin matkaa bussipysäkiltä kun se asuu maalla :D (samainen kaveri jonka luona olin muutama viikko sitten) Tais olla tälläkin kertaa samat tekemiset siellä ku viimekski :D
Eli katottiin leffaa, juteltiin, katottiin ku kaverin pikkuveli pelas, leikittiin niiden kissan kanssa, katottiin lisää ku sen pikkuveli pelas, vahdittiin pienimpiä veljiä ku muut kävi kebulla, katoin ku kaveri pelas.

Kotona sit pääsiki taas löhöömään, jota oon jatkanu tän koko päivän :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti