keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Pankkikortti

Lähdin eilen yllättäen kaverin kanssa kiertelemään kirppistä.  Mentiin Turkuun Manhattanin kirppikselle. Siellä kuluikin aikaa puoltoista tuntia kun pengottiin kunnolla kaikki kolot :D Kaveri löysi vaikka mitä kivaa itelleen ja mä myrtsäilin vieressä kun ei ollu rahaa ku palkka ei ollu tullu vielä.
Kirppis kierroksen jälkeen menin automaatille kattoo et jos vaikka raha olis tullu ni automaatti näytti että kortti ei toimi.. Ihmettelin että mikä hemmetti siinä oikeen on kunnes tajusin kattoo mun korttia... Kortti vanheni 03/12 jee... No eipä siinä.. Ajattelin että vielä ehtii pankkiin kun kello on neljä... Mentiin Hansaan, etittiin info piste ja löydettiin siitä mun pankki... Meni kiinni 16.30 eli just sillon ku seistiin siinä info pisteen edessä...
Lähdettiinki siitä sitte molemmat kotiin päin ku molemmilla on kamala nälkä :D Kotiin ku pääsin ni ensimmäiseks soitin pankin asiakaspalveluun... Sainkin tuurilla ajan täks päiväks 10.00.

Sinne pankkiin kun menin aamulla niin siellä ensin ihmeteltiin että miksei mulle ole tullu uutta korttia kotiin. Sitten se yritti tuputtaa mulle Visaa mitä en halua. Sitten se täytteli 5min korttihakemusta. Sitten se vähän halus päivittää mun tietoja... Olin siellä 45min kun olisin voinu täyttää sen korttihakemuksen nettipankissakin jos joku ois mulle asiakaspalvelussa niin sanonu...
Nyt sitten joudun elämään viikon ilman pankkikorttia... Jos tarviin rahaa niin pitää nostaa kaverin, äidin tai pikkusiskon tilin kautta kun niiden tileille se siirtyy heti.

Samalla pankkireissulla kävin tänään myös postissa hakemassa paketin ja neuvolassa varaamassa ajan.

Nyt koitan saada kaverin kiinni että jos se ehtis näkemään mua huomenna että saan rahaa :D ja alan lakkaamaan kynsiä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti