sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Helsinki

Mulla on ollu todella mahtava viikonloppu ja saan siitä kiittää siskoani ja kavereitani.

Perjantaina oli mun synttärit ja nyt oon vanhus :D

Mentiin siskon kanssa perjantaina Helsinkiin autolla ja mä sain panikoida koko reissun ku sisko oli ratissa :D Mentiin ensin käymään siskon kesätyöpaikalla ja sieltä mentiin iskän kämpille odottamaan sitä. Ensimmäisenä siellä tutkittiin jääkaapin sisältö koska molemmilla oli kauhee nälkä :D Sen jälkeen tuijoteltiin telkkaria ja mä kattelin ihania merimaisemia ikkunoista :D
Kun iskä tuli töistä kotiin juteltiin vähän aikaa ja sitten taas syötiin vähän lisää :D Ku pikkusisko alko kattoo salkkareita me mentiin iskän kanssa laittamaan fillaria autoon. Iskä oli niin kiltti että suostu lahjottamaan toisen pyöränsä mun käyttöön nyt vihdoin ku voin taas pyöräillä. Siinä oliki sitten änkemistä ku oli tarkotus ottaa molemmat renkaat irti mut koska oli niin huonot työkalut niin ei saatu takarengast irti. Mut saatiin mahtumaan :)
Lähdettiin takasin kotia kohti joskus puol kymmenen aikoihin ja oltiin meillä puolen yön aikaan. Siskokin sai joltain vielä kyydin kotiin :)


Eilen sitten juhlin synttäreitä kavereitten kanssa. Meille tuli 4 kaveria ja koira koko illaks ja yks kaveri kävi käymässä. Syötiin hyviä vartaita ja pelattiin isäntä vastaan emäntää ja band herota :D Puol kymmenen aikaan lähdettiin kaverin luo valmistautumaan ja sitten mentiin baariin :) Mentiin ensin Forteen mut siel oli niin surkee meininki et siirryttin Vegasiin mikä oli mulle ihan uus paikka. Siellä oli kyllä uskomattoman hienoa ja sinne pitää mennä uudestaan :)
Erään herran ansiosta mulle laulettiin siellä onnittelu laulu ja se oli ehkä illan huonoin asia :D

Tässä vähän kuvia lahjoista :)








Tämän näkösenä hilluin siellä toi hattu päässä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti