perjantai 20. huhtikuuta 2012

KIIMA

Mulla oli tänään aamulla jo yhdeksältä aika terveyskeskuksessa joten mulla on ollu tänään suhteellisen aikanen herätys. Lähdin kasilta jo liikkeelle ja olin jo varttia vaille yheksän terveyskeskuksessa.
Sieltä lähdin sitten Turkuun suuntana Vimma ja muutama muu paikka :D

Vimmasta hain lipun kaverin poikaystävän huomiselle keikalle, sieltä menin h&m:ään hakemaan kaks kultasta perhospinniä, seppälästä hain kaulakorun ja korvikset. Sitten punanaamioon hakemaan ripsiliimaa ja sen jälkeen vielä kävin Changessa kuluttamassa lahjakortin lopun.







Kotiin kun tulin katoin Titanicin pitkästä aikaa :D
Sen jälkeen piti alkaa tehdä jotain ihme lettuja mitä toi äijä halus. Tein peruslettutaikinan ilman sokeria ja sitten ku lettu oli pannulla sihen cheddar juustoraastetta ja pekoni paloja. Mä en tykänny mut äijä sano et on suussa sulavia ja nameja :D

Vähän sen jälkeen ku olin saanu letut valmiiks äijä tuli Kiiman kanssa kotiin :D Kiima siis on meiän bussi :D
Nyt se kököttää tossa aidan ulkopuolella :D Saas nähdä moniko vandaali yrittää sinne päästä ens yönä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti