keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Haaste

Kopioin Ikisinkusta haasteen itselleni.
Tarkoitus on kirjoittaa lyhyt juttu joka päivä määrätystä aiheesta.
Itse koitan saada teksteistä mahdollisimman pitkiä jos vaan mahdollista.

Haaste alkaa tänään ja kestää toukokuun ajan.


Päivä 1 – Esittele itsesi 

Päivä 2 – Eka rakkaus 

Päivä 3 – Minun vanhempani

Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään 

Päivä 5 – Mitä on rakkaus? 

Päivä 6 – Minun päiväni 

Päivä 7 – Paras ystäväni 

Päivä 8 – Se hetki 

Päivä 9 – Uskoni 

Päivä 10 – Päivän asu 

Päivä 11 – Sisarukseni 

Päivä 12 – Käsilaukussani 

Päivä 13 – Tällä viikolla 

Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään? 

Päivä 15 – Unelmani 

Päivä 16 – Eka suudelmani 

Päivä 17 – Mieleisin muistoni 

Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni 

Päivä 19 – Kaduttaa 

Päivä 20 – Tässä kuussa 

Päivä 21 – Toinen hetki 

Päivä 22 – Tämä järkyttää minua 

Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin 

Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään 

Päivä 25 – Ensimmäinen 

Päivä 26 – Pelkään 

Päivä 27 – Suosikkipaikkani 

Päivä 28 – Ikävöin 

Päivä 29 – Tähän pyrin 

Päivä 30 – Soittolistallani

Päivä 31 -  Viimeinen hetki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti