torstai 2. toukokuuta 2013

Päivä 1 - Esittele itsesi

Tähän saattaa tulla heti todella lyhyt teksti, koska en yhtään osaa kertoo itestäni mitään.

Oon 22-vuotias omituinen otus :D
Mulla on pitkät punaset hiukset, vihreet silmät ja oon semisti pyöree pallero :D
Iholta löytyy kaks tatuointia, joilla molemmilla on omat merkityksensä.
Vielä olis tarkotus muutama tatuointi hankkia ja niillä tulee myös olemaan omat merkityksensä mulle.
Oon todella kaksmielinen ihminen ja saan ihan mistä vaan jutusta härskin. Sen takia monilla ihmisillä saattaa mennä hermot mun seurassa. Sen takia myös joidenkin ihmisten kanssa voi aina olla hauskaa.
Rakastan eläimiä ja lapsia ja siksi aionkin opiskella lastenhoitajaksi.

Harrastuksiin mulla kuuluu tällä hetkellä treenaaminen(callanetics ja painoilla), lukeminen, vaatteiden ompeleminen ja pyöräily.
Vapaa-aika mulla menee harrastusten lisäks mun rakkaan kissan kanssa, kavereiden kanssa ja satunnaisesti ton mun äijän kanssa.

Omaan vahvoja mielipiteitä monista asioista ja tykkään useimmiten keskustella niistä muiden kanssa.
Kunhan mulle ei yritetä tyrkyttää omaa mielipidettä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti