tiistai 7. toukokuuta 2013

Päivä 7 - Paras ystäväni

Mun paras ystävä taitaa olla V.

Tutusuttiin viime vuonna ja aluksi tapailtii/säädettiin/mitälienee.
Sen loputtua oli jonkun aikaa hiljasta, kunnes alettiin taas jostain syystä (en muista mistä) juttelemaan.

Viime syksyn lopusta ollaan juteltu melkeen päivittäin, syksyllä käytiin jonkun verran ulkona yhdessä, V liitty vähäks aikaa tanssiryhmään, jossa olin ja nähtiin siellä harkoissa aina kun se jaksoi sinne raahautua :D

Nyt keväällä ollaan nähty aika paljon ja jutellaan jatkuvasti.


V on mun paras ystävä, koska sen kanssa voi jutella mistä vaan.
V tietää mun synkimmät salaisuudet ja kaikki pienimmätki asiat.
Mulla on aina hauskaa kun vietän aikaa V:n kanssa vaikka harvoin tehdään oikeestaan mitään.
Yleensä vaan istuskellaan ja nauretaan toistemme jutuille.
Meiän keskustelut sisältää erittäin usein vittuilua tai häröilyä.


Joo, enpä tähän muuta keksi. Saa riittää :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti