lauantai 11. toukokuuta 2013

Päivä 8 - Se hetki

Se hetki, kun sain kuulla saavani kissani.

Olin kaverini luona teellä lenkin jälkeen juttelemassa.
Heidän kissansa Bob nukku mun sylissä niin ku aina ja silittelin sitä.
Yhtäkkiä kaveri kysy että haluisinko oikeesti viedä Bobin joku kerta mukanani kotiin.

Olin kiusannut kaveria aina siitä, että ottaisin Bobin joku kerta mukaani kun lähden kun Bob on niin ihana.
Silloin sitten kaveri oli miehensä kanssa keskustellut Bobin luopumisesta, kun Bob tappeli muiden kissojen kanssa niin paljon.
Olivat päättäneet etteivät luovu elleivät löydä hyvää uutta omistajaa.

Sitten päättivät kysyä, että haluanko mä oikeasti ottaa Bobin mukaani kun olin muutenki puhunu kissan hommaamisesta.

No eiköhän tuo mun mukaan lähtenyt ja edelleen elää mun kanssa.

Bob <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti