tiistai 31. tammikuuta 2012

Turhaa...

Ajattelin tulla tänne vähän päivittelemään :D

Olin viikonlopun yksin kotona tylsistymässä kun mies oli möötte viikonloppua viettämässä jätkien kanssa.
Käytin sen ajan hyväkseni ja katoin tanssileffoja ja löhösin. Suunnittelin että olisin menny lauantaina salille töiden jälkeen mut olin niin väsyny etten vaan millään jaksanu.
Sunnuntaina sit sain jotain oikeesti aikasekski ja vaihdoin TAAS mun huoneen järjestystä :D
Tosin nyt vaan vähän. Vaihdoin vaan nojatuolin ja lipaston paikkaa ja vedin pöytää kauemmas sängystä.

ENNEN...



JÄLKEEN...




Paljon parempi nyt.. En ymmärrä miksen heti tullu ajatelleeks laittaa noit noin päin.
Sain lipaston päällisenki hyvään järjestykseen :) Ja älkää ihmetelkö noit kahvi/teepussei ja appelsiinei tos :D Ne on siinä jotta mä saan käyttää ne eikä joku muu juo mun teetä/kahvia ja syö mun appelsiinei :D


Mä sain eilen tulokset mun 24h ekg:stä... Ei löytyny mitään rytmihäiriöön viittaavaa, mutta sykkeet todella korkeella. Keskiarvo sykkeeks oli tullu 93 lyöntii/min ja pienimmillään syke oli ollu 50 lyöntii/min sillon ku olin nukkunu ja seki oli kuulema normaalia korkeempi. Lääkäri sitten alko miettii et laittaako se mulle lähetteen kardiologil vai jonnekkin missä otetaan ultraääni sydämest.
Sen päätöksen sain tietää tänään kun tuli sairaalasta puhelu kesken työpäivän. Nyt on varattu aika ultraääneen torstaille. Jospa siinä näkyis sitten jotain...

Tänään kans mul tehtiin kehonmittaus salilla :D
Tulokset siitä:


  • Rasvaprosentti ihan liian paljon
  • Lihasmassaa ihan älyttömästi (49kg), kuulema enemmän ku mun kokosella ja ikäsellä naisella normaalisti
  • Lepopäivän kulutus yllättävän paljon, 1637kcal
  • BMI liikaa mut ei kuulema ihme kun lihasta on niin paljon (tosin niin on läskiäki :P)
  • Kehon ikä 35, hui
  • Huonojen arvojen arvo ei hyvä mut ei kauheen huonokaan
  • Ideaali painoks se laite laskettiin 59kg, johon en tuu pääsemään ikinä
Lisäks siitä selvis että mun aineenvaihdunta ei toimi normaalisti, ja tämä selvis vaan siitä että normaalisti lihasmassa ja aineenvaihdunta on sellases taulukos suht samas kohtaa, mulla lihas massa oli reilusti plussan puolella ja aineenvaihdunta reilusti miinuksen puolella...

Ehkä se menee paremmaks itekseen vaan sillä että oon nyt muuttanu mun ruokavalion melkeen täysin ja alan juomaan enemmän vettä.


Eipä mulla taas muuta... Päivittelen varmaan torstaina taas tuloksia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti