sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Sunnuntai

Tänään on ollu mun viikon ainoo vapaa päivä. Eikä kyllä oo siltä tuntunu.

Heräsin aamulla seittemän aikaan jostain syystä (mahdollisesti koska mun mies nukku mun peiton alla, halaili omaansa ja nukku puoliks mun päällä). Jaksoin kuitenki makoilla sängys puol kymmeneen asti ja yritin nukkua, vaikkei siitä mitään tullu ku äijä ei siirtyny mihinkään ja kasin jälkeen alko kauhee kälätys olohuoneen puolelta ku anoppi ja sen äiti nousi ylös.
Puol kymmeneltä sitten nousin ylös, ehtisin istuu vähän aikaa kunnes alko kuuluu kauhee huuto ja valitus siitä että mä en ole jo valmis lähtee äänestämään ja maalle...
Porukalla oli joku helvetin kiire joka paikkaan...
Käytiin sitten miehen kans äänestämäs ja lähdettiin maalle tekemään pihatöitä. Tehtiin vähän lumitöitä ja reivttiin kaks viikkoo sitten sahatut oksat pellon keskelle, yritettiin saada syttymäänki mut ei onnistunu.

Ku sieltä paleltumasta päästiin kottini alko taas kauhee räyhäämine (anoppi). Miehelle oli joskus sanottu että pakastin pitää sulattaa tänä viikonloppuna, mulle asiasta ilmotettiin eilen illalla joten en sillon jaksanu laittaa sitä sulaa. Olin sitte suunnitellu että laitettais pakastin sulamaan ennen ku lähdetään ja ku tultais takasin ni se ois sulanu hyvin, mut eipä sitten ehtiny ku kaikil muil oli kauhee kiire... Laitettiin sit se pakastin sulaa iltapäivällä. Meniki huimat kaks tuntii sen sulattamiseen ja anoppi oli varannu sihen koko viikonlopun... Vähän tuli sellanen olo ku se ei ois ikinä sulattanu pakastint... Mäkään en oo ku kaks kertaa (nyt kolme) sen tehny ja tiesin et sihen menee korkeintaan kolme tuntii.
Siinä samalla ku sulateltiin sitä pakastinta ni tehtiin köyhii ritareit, tai oikeestaan mies ne teki. Mä vaan murskasin mansikoit, vadelmii ja mustikoit et saa niitä leipien päälle. Oli todella hyviä, ja toimi meiän tän päivän ruokana kun ei jaksettu enää lähtee kauppaan :D

Sen jälkeen oonki istunu lähinnä koneella. Vaalijuttua olin jonkun aikaa kattomassa miehen koneelta sen kanssa, mut kyllästyttiin siinä kohtaa ku Niinistöä onniteltiin ja Haavisto pakotettiin kättelee sitä.

Kohta kattomaan miehen kanssa top gearia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti